INFORMACJA 
               o formach korespondencji eletronicznej interesanta z urzędem
Elektroniczna skrzynka podawcza – na platformie ePUAP:
W celu skorzystania ze Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP, niezbędne jest: 
  - bezpłatne   zarejestrowanie się w systemie ePUAP. W tym celu użytkownik powinien utworzyć swoje konto.   Po założeniu konta, użytkownik może zalogować się do systemu. Istnieje możliwość edycji parametrów konta, jak również wyświetlenie uprawnień. 
- posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisywania przesyłanych 
  dokumentów. 
Wszystkie instrukcje   znajdują się na ePUAP 
Formy dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu: 
- przesłanie dokumentu za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej
- dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00 w sekretariacie urzędu I piętro pok. nr 8 na następujących nośnikach danych:
v                        pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0; płyta CD -RW, DVD -RW; dyskietka FDD 1,44 MB. 
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. 
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie XAdES-BES (podstawowa forma podpisu XAdES)
- Akceptowalne formaty załączników to:
v                        DOC, RTF, TXT, XLS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PDF. 
Podstawa prawna 
1.                        Art. 6 ustawy z dnia 
2.                        Art. 16 ustawy z dnia 
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Tybura
 - Data udostępnienia w BIP: 2008-08-05 08:03:43
 - Informacja zaktualizowana przez: Marek Tybura
 - Data ostatniej aktualizacji: 2011-03-03 12:55:46
 - Liczba odsłon: 4546
 - Historia dokumentu: