Zgodnie
z art.  28a ustawy o samorządzie gminnym wójt co roku do dnia
31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy, obejmujący
podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności
realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy 
i
budżetu obywatelskiego.
Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie gminy radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
W
debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać również
mieszkańcy gminy.  Mieszkaniec Gminy Strzelce, który chciałby
zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć do
przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie poparte podpisami przez co
najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu
poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas
której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. W roku bieżącym
zgłoszenia można składać do dnia 29 maja, w godzinach pracy
urzędu. Zgłoszenia przyjmowane są 
w pokoju nr 9, Urzędu Gminy
Strzelce, 99-307 Strzelce, ul. Leśna 1, w godzinach pracy urzędu. 
Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymanego przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
Zapraszamy Państwa do wspólnej dyskusji nad raportem.
Wójt Gminy Strzelce
/-/ Tomasz Grabowski
Zgłoszenie
Ja,
niżej podpisany …………………………………………………….…………………….,
zamieszkały 
w ………………………………………………………………...………………
zgłaszam swój udział w debacie nad raportem o stanie gminy Strzelce. Swoje zgłoszenie przedkładam z poparciem następujących osób:
| 
			 Lp.  | 
		
			 imię i nazwisko  | 
		
			 podpis  | 
	
| 
			 1  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 2  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 3  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 4  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 5  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 6  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 7  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 8  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 9  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 10  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 11  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 12  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 13  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 14  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 15  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 16  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 17  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 18  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 19  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
| 
			 20  | 
		
			 
 
  | 
		
			 
  | 
	
…………………………………
.. 
podpis
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Marek Tybura
 - Data udostępnienia w BIP: 2019-05-28 18:05:22
 - Informacja zaktualizowana przez: Marek Tybura
 - Data ostatniej aktualizacji: 2019-05-28 18:14:55
 - Liczba odsłon: 2154
 - Historia dokumentu: